8 Aralık 2016 Perşembe

2016 Favorileri

  Herkese merhaba!
  Umarım 2016 yılı herkes için tatmin edici bir yıl olmuştur. Benim için ilk altı ayı ortalamayken son altı ayı oldukça büyük değişimler yaşadığım bir dönem oldu. Kitap okumak konusunda da goodreadsteki challange'ımı gerçekleştirebildiğim ama orta verim aldığımı düşündüğüm bir seneydi bu sene. Güzel kitaplar okudum ancak çok fazla reading slumpa girdiğim, anlamsız isteksizliklere düştüğüm ve çıkmak için çok zaman harcadığım değişik bir yıldı. Ayın başında yılın son kitap alışverişini yaptım. İstanbul Tüyap'a katılamadığım için bir çok yeni kitabı kaçırmış olsamda internetten tamamlamak istediğim serileri ve yeniden okumak istediğim bir serinin yeni basım kitaplarını aldım ki birazdan bu kitaplardanda bahsedeceğim. Şimdi gelelim yazının anlam ve önemine; 2016'da okuyup beğendiğim ve daha okuma fırsatı bulamasam bile hakkında olumlu düşündüğüm kitaplardan sizlere kısaca bahsedeceğim.
  Öncelikle okuyup önerdiğim kitaplardan bahsetmek istiyorum. Genelde ölüp bittiklerime burada yorum yapmaya çalışıyorum ancak vakit yetersizliğinden, birazda tembellikten bazılarına yorum yapamamış olabilirim. Hadi başlayalım!
  
  Birinci seri diyelim buna, Gözlerindeki Canavar & Ruhumdaki Canavar serisi. Üçüncü kitap daha ülkemizde çıkmadı. Yurtdışında çıktı mı onuda bilmiyorum açıkcası, ama bu seriyi okumayanınız varsa kesinlikle kaçırmayın derim! Başta çok önyargılı olduğum, hatta bu kadar neden popüler grinin elli tonu gibi vasat bir kitaptır bu da diyerek eleştirdiğim bir kitaptı ancak indirimde yakalayınca bir şans verip okuduğum ve pişman olmadığım bir seri kendisi. Christian Gray'de kimmiş? Naz'i tanıyın önce bir...
  Diğer kitabımız ise dillere destan kitaplar yazması ile meşhur, Brandon Sanderson'un kaleminden Steelheart serisi. Yine bir indirimden yakalayıp almıştım ben kitabı. Beklentimin yine yüksek olmadığı bir kitaptı. Ve yine kendi kendimi haksız çıkardım.
  Kitap müthişti. Özellikle epik fantezi sevenlerin kaçırmaması gereken türden bir seri olduğuna inanıyorum. Hele hele Marvel&DC bağımlısıysanız mutlaka bir şans verin!
   İkinci kitap Firefight'ı edindim ancak bitirme fırsatım olmadı henüz. Moda giremediğim için kitabı heba etmemek adına bekletiyorum şimdilik.
    Yine Brandon Sanderson'dan başka bir seri: Sissoylu serisi! Uzunca bir yorumu bulunmakta mutlaka göz atın derim ;)

Diğer bir seri Ay Günlükleri Serisi...
Ben genel olarak Artemis Yayınlarından çıkan serileri beğenme eğilimindeyim ki kitaplığımı inceleseniz başta çok gibi görünmese de aslında Artemis'e ait kitapların daha yoğunlukta olduğunu görebilirsiniz.
Özellikle kütüphane oluşturmaya başladığım zaman çoğu kitabımı Artemis yayınlarından almışım bunu fark etim. Olsun onlara verdiğim paraya acımıyorum. Ay Günlükleri seriside bu düşüncemi sürdürdüğüm bir seri oldu ki ben bu kitaplarıda yine indirimden çok uyguna aldım. okuoku'da kitaplar neredeyse her ay 9.90 tl indiriminde oluyor. Kaçırmayın derim!

Bu seriye yapacak bir yorum bulamıyorum.
Kesinlikle ve kesinlikle Game of Thrones'un yerini alabilecek bir seri, o kadar!
Ha birde eklemek istediğim bir nokta var ki seriyi bilmeyenler, daha doğrusu bu seriyi duymadan Kızıl Kraliçe'yi görmüş veya okumuş insanlar, Kızıl İsyan serisinin Kızıl Kraliçe'den alıntılandığını söylüyorlar! Açıp bir kitapların hangisi önce çıkmış bir bakarsanız! Rica ediyorum, teşekkürler(!)
İkinci kitap çık artık, nooolurrr!
Başka bir şey demeyeceğim!
Eh, Grisha dünyasını seviyorum napayım!
Bu seriyi seveceğinizin garantisini veremem ancak, kötü adamı seveceğinizin garantisini verebilirim.

  Sen olayı bambaşka bir boyuta taşıdın Sarah abla. Cam Şato'da iyi güzel eğlendik dedik, Karanlık Taç'ta sevenleri kavuşturdun sonrada ayırdın bizim kalpleride paramparça ettin yine de olsun dedik ama sen Ateşin Varisinde olayı bambaşka bir boyuta taşıdın!
  Senin haberin var mı benim güzel ablam, Dex dördüncü kitabı çıkartana kadar benim torunlarım olacak! Yine de okuyup okuturum bu seriyi. Çoğunluğun sevdiği bir seri daha. Mutlaka göz atın derim.


Kurtlara Söyle Eve Döndüm'ü ne kadar blogger, vlogger, booktuber varsa tavsiye etti zaten. Okumayan kaldı mı ki?



  






  2016 yılı favorilerimin sonuna gelmiş bulunuyorum. Son olarak yılın son sepetinde aldığım ve meraklandığım bir kaç kitaptan bahsetmekte istiyorum sizlere.
  Öncelikle sağolsun Pegasus her İstanbul Tüyap'ta yaptığı gibi tüm bombalarını son ana saklayıp patlattı. Eh, haliyle biz gidemeyenler kıskançlık dolu gözlerle Tüyap'tan yapılan alışverişleri izledik. Bende durmadım tabi hemen fiyat araştırmaları yapıp, pegasusun fahiş fiyatları karşısında en karlı olabileceğim siteyi aradım ve kitapyurdunu buldum. %37 indirim vardı pegasus yayınları için ki bu onların için herhalde uç nokta sayılabilecek bir indirim oranı. Bu sepetimde öncelikle okuduğum serilerin devam kitapları vardı. 5.Dalga'nın son kitabı ve Kızıl Kraliçe'nin ikinci kitabı gibi. Bunun dışında ingilizce olarak okuduğum iki kitabın türkçe basımını aldım. Hayatın Kıyısında(Bu ismi cidden çok mu aradınız?Cidden yani?), Gün Işığım... Diğer üç kitap ise, Bronz atlı, Sevdiğim tüm erkeklere ve Armageddon. İçlerinden en çok merak ettiğim ise Armageddon. Konusu itibariyle bana biraz supernatural'ı hatırlattığı için ve klasik melek kitaplarından farklı göründüğü için memnun kalacağıma inanıyorum. Üstelik kitapyurdunda sınırlı sayıda imzalı! Meraklılarına duyurulur.
  Diğer bir sepetim ise, bkmkitap'tan oldu. Kesinlikle siteden çok memnun kaldım. Öncelikle bunu belirtmek istiyorum. Elime en hızlı ulaşan kargo oldu bu herhalde. Kitaplara hiçbir şekilde zarar gelmemişti. Siparişim ise Harry Potter ve Lanetli Çocuk'la beraber, serinin yeni basım ilk üç kitabıydı ki ben bu sene Harry Potter serisini rereading yapmaya karar verdim.
   2016 yılı benim için böyle bir yıl oldu. Umarım sizler çok daha güzel, çok daha fazla  kitap okuyabilmişsinizdir. 2017 için daha bol ve daha güzel kitaplar okumak dileğiyle diyorum. Kendinize iyi bakın ve şimdiden mutlu yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ana Sayfa

Kitaptuber

Popular Posts

Followers

Template Hits